27. 5. 2024, Rozhovory

LinkedIn: Jak budovat značku pro organizaci i pro sebe

Platforma českých novocirkusových profesionálů přináší další online seminář na téma LinkedIn.

LinkedIn je největší profesní sociální síť a nabízí neziskovkám velmi zajímavé možnosti. Je speciální nejen tím, jaké má uživatele (vzdělanější, bohatší, starší, na rozhodujících pozicích), ale i tím, že oproti jiným sítím není tak zahlcený obsahem a s poměrně nižší časovou dotací na něm lze organicky dosáhnout velmi zajímavého dosahu. Jádrem úspěchu jsou ovšem obvykle nejen stránky, ale hlavně osobní profily zapojených lidí. A právě na ně se budeme během školení soustředit.

Obsah kurzu

  • Vysvětlíme si místo LinkedInu v kontextu ostatních sociálních sítí.
  • Zaměříme se na osobní profily (jako místo s největším potenciálem).Jak svůj profil vylepšit, aby zaujal na první pohled.
  • Jak, s kým a proč se propojovat.
  • Jak být na LinkedInu aktivní (publikační strategie), včetně různých formátů.
  • Placené možnosti osobních profilů (i pro neziskovky).
  • Představíme si možnosti stránek.
  • Reklamní ekosystém LinkedInu.
  • Nasdílíme si novinky, trendy a další inspiraci.
  • Vytvoříme vlastní publikační plán (checklist) a “denní rutinu”.
  • Vyzkoušíme si psaní vlastních příspěvků.

 

Termíny kurzu

pátek 7. června 9:30 – 11:30

pátek 21. června 9:30 – 11:30

pátek 28. června 9:30 – 11:30

Kurz je určen všem se základní či pokročilější znalostí sítě – osobní profil úplně stačí 🙂

Chci se registrovat

 

Lektor – Adam Zbiejczuk

Komunikace & sociální sítě
Adam rád propojuje smysluplné projekty a zajímavé lidi prostřednictvím sociálních sítí. Těmi se profesionálně zabývá již 15 let. Začínal v mBank, kde měl na starost komunikaci po vstupu na český trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, kde se podílel na vytvoření prvního lokálního nástroje na monitoring sociálních sítí, Ataxo Social Insider. Na volné noze se podílel na správě sociálních sítí pro značky jako BMW, Albatros Média, Somersby nebo CETIN. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, školí, přednáší a občas píše o sociálních sítích. Na LinkedInu je od roku 2005 a pomáhal s ním Masarykově univerzitě, PPF, KPMG, KKCG, Roche, ale také neziskovkám a freelancerům.

 

Akce se koná za podpory Fondů EHP v rámci programu Kultura. Oficiální stránky Fondů EHP a Norska: www.eeagrants.org